Elérhetőségeink:

+36 30 278 0278
info@usabolt.hu

Szentendrei telephelyünk:
2000 Szentendre, Rózsa u. 8.
usabolt.hu - Híd Amerikába

Szállítás teljeskörű ügyintézése

Előzetes költségkalkuláció

áru vételára az Ön választása szerint
kiegészítő költségek előfordulhatnak különböző dijak, pl aukciós díj stb
a vásárlás lebonyolításásnak költség (ha szükséges)
  • alap esetben 15% 
  • motor: 300-800 USD 
  • autó: 500-1500 USD – az ügylet bonyolultságától és az áru értékétől függően
szállítási költség az Államok területén, a kikötőbe egyedi
tengeri szállítás a keleti partról*
+ szárazföldi transzport Magyarországra (Szentendrére)

*a nyugati partról az autó szállítás 400-700 USD-vel több!
a szállítandó árutól függően:
  • 3 usd/kg
  • 350 usd/m3
  • 500-1300 usd motor
  • 2100-3500 usd autó*
  • egyedi
VÁM (az adásvételi számlaérték alapján fizetendő)
  • 0 és 10 % között az áru jellegétől függően
  • autó: 10% motor: 6% tehergépkocsi: 22%
  • 0% sporteszköz, munkagép, veterán gépjármű (30 év fölött) vámmentes (Hollandiában)
vámügyintézés (értéktől függetlenül!)
  • 300 EUR (Hollandiában)
  • 7500 - 35 000 Ft Magyarországon
ÁFA (az adásvételi számlaérték + a vámérték alapján fizetendő)
  • 27%, Magyarországon
  • 21%, Hollandiában, ha a vevő egy magánszemély
  • ÁFA-mentes, Hollandiában, ha a vevő egy cég
árukezelési díj (Szentendrén)
  • 1000 Ft normál méretű csomagra
  • 2000 Ft nagy méretű csomagra
  • 5000 Ft raklap méretű csomagra
  • 20 000 Ft autó méretű csomagra
  • 10 000 Ft motorra
  • 20 000 Ft autóra

Az ügyintézési a következőket tartalmazza:

  • közreműködés a vásárlásban
  • a kifizetések ügyintézése
  • az amerikai export dokumentumok beszerzése
  • kapcsolódó dokumentumok pl. TITLE (forgalmi engedély) ügyintézése
  • szállítások ügyintézése
  • vámkezelés ügyintézése


A költségek megfizetésének esedékessége

KÖLTSÉG MEGFIZETÉS ESEDÉKESSÉGE MEGJEGYZÉS
a vételár vásárlás (licitálás) előtt legkésőbb 24 órával a pénz átvétele elismervényre történik, és sikertelen vásárlás esetén azonnal visszafizetésre kerül
szállítási költség a szállítmányozási partnerünk raktárába érkezést követő 3 munkanapon belül (a leszállítást fotókkal dokumentáljuk) a szállítmányozási partnerünk számlázza (a kifizetés az elhajózás feltétele!)
VÁM + vámügyintézés + ÁFA a vámkalkuláció elkészülte után 1 munkanapon belül (behajózáskor) késedelmes fizetés tárolási díjat von maga után!
további költségek átvételekor teljes elszámolás


További tudnivalók
  • A szállításban több partnerrel is dolgozunk, de semmi akadálya önálló, tőlünk független szállítmányozási céget választani – ez esetben cégünk vállalja a vásárlás ügyintézést és/vagy a vámügyintézését és/vagy a száraz-földi (európai) szállítást és árukezelést.
  • A vásárlási lehetőség az USA egész területére vonatkozik, onnan szállíttatjuk a terméket legközelebb eső partnerünk raktárába. (Miami, Texas, NewYork, Los Angeles)
  • A szállítási idő – a hajó indulását követően – általában 6-8 hét (a nyugati partról), ill. 4-5 hét (a keleti partról). Ehhez hozzá jön még az államokbeli szállítás ideje, valamint figyelembe kell venni, hogy havonta 2-3 konténer indul csak Magyarországra. A szállítási időt növelheti még, ha a termékhez valamilyen dokumentáció, import engedély, származás igazolás tartozik és ez rendezetlen. pl. hiányzik gépjármű esetén a TITLE. Ennek külön költsége lehet.
  • Az átvétele általában Szentendrén, történik (cím: 2000 Szentendre, Rózsa u. 8.), de külön kérésre lehetőség van a telephelyről történő tovább szállításra belföldre, vagy akár külföldre is.
  • A szállítással kapcsolatban felmerülhetnek előre nem kiszámítható többletköltségek, pl. ha valamelyik vámhivatal elrendeli a konténer szigorúbb vizsgálatát; vagy akkor, ha a kikötők és vámhivatalok túlterheltsége miatt a konténerek hoszszabb időn keresztül várakoznak, és arra az időszakra a hajóstársaságok tárolási díjat számolnak fel. Ezekről a költségekről természetesen a hatóságok vagy a szállítók hivatalos számlát adnak, ez megoszlik a konténerben érdekelt ügyfelek között.


Cégünkről
  • A SACAR Kft. több, mint 15 éve prosperáló, kifejezetten az USA-ból történő beszállításra specializálódott cég.
  • Cégünk az egyetlen olyan, USA-ból történő szállítmányozást szervező cég, aki konténerek fogadására alkalmas telephellyel rendelkezik Magyarországon.
  • A 2004-es EU-csatlakozás után az elsők között kezdtük ügyintézni a holland, német, belga vámkezeléseket, szinte minden nagyobb kikötőben van kapcsolatunk.
  • A SACAR Kft. az USABOLT kizárólagos fenntartója.


A SACAR Kft. minden tőle telhetőt megtesz, hogy a szállítás minél előbb, a lehető legkisebb költséggel és problémamentesen történjen, valamint képviseli a megbízók érdekeit, de nem tud garanciát vállalni a szállítási időtartamra és a vis major eseményekre – ez kizárólag a hajóstársaságok és a szárazföldi transzportot intéző cégek ügymenetén múlik!

A SACAR Kft. nem vállal felelősséget a behozott áru állapotáért – ennek megítélése a vevő feladata, a rendelkezésére álló információk alapján –, valamint a szállítás közben történt esetleges károkért! (A szállításra vonatkozóan lehetőség van a szállítmányt még az Államokban biztosítani.) Szállítás közben történő káresemény ritkán, de előfordulhat – ilyen esetben természetesen képviseljük ügyfeleink érdekeit a szállítókkal szemben.

usabolt

árfolyamkalkulátor

A Keresekedelmi & Hitel Bank árfolyama alapján!
Mekkora összeg?Milyen pénznem?
0 Ft

usabolt

autószállításkalkulátor

Amerikán belüli autószállítás kalkulátor
mérföldkm
0 Ft
megjegyzés: Tájékoztató adatok. Csak iparterületről (összes Copart stb.) történő szállításra vonatkoznak. Egyes körzetekben (pl: New York a 150 miles alatti szállítások díja +$200)